Posts by marciocapuani

Hi [PeDePe] Phillip, well, I'm here to talk to you, because a bug happened after the 1.3.2.2 update of my recipe, I've reduced the value of the print for you to analyze. I opened a ticket but no one answered I'd like you to check it now. we were in the red 122,246 I made the launch from what I saw in the statistics because as I see straight I realized that there was an error and I opened a ticket but then no one answered.

company Tlesgames Matriz

as you can see in the image above I launched what I saw in the statistics because I knew we had a higher income than what was showing there.

and as you can see the value of the recipe returned to normal only at the time of charging the rate being that this value of 987098 did not appear to me as indicated in the image above.

Hello after the update I realized that the profit (revenue) of the company a month reduced I will take print for you to analyze (company Tlesgames Matrix and Tlesgames Subsidiary)

this amount was last month.

now observe today how reduced the value of revenue both last month October and that month also reduced the value the company was with almost 900 thousand euro of revenue.

Good Morning!!!!
    I wanted to thank you all very much from BBS for adding map savoy M and also thank you for all the patience attention you had with me and also wanted to apologize for any inconvenience thank you all hug ......

Como é que a data tem de ser tomada apenas 24 horas antes do início?

Não é a foto com os horários que você solicitou.

Eu não sei por que eles colocar esse sistema em 24 horas antes, porque antes que eles normalmente levou essas viagens

realmente abre a mesma coisa aqui, mas é como Glauber disse que lá em cima e sobre os erros que você disse que encontrou muitos aqui na BBS eu fiz a instalação e não há nenhum erro qualquer, como você pode ver na imagem abaixo.

Eu testei no meu mesma linha que você fez a instalação correta?

Estou instalando o mapa de novo, porque eu reinstalei o jogo para resolver o problema do GPS já para concluir a instalação-lo aqui vou entrar nesta mesma linha e enviar-lhe impressão

daniel but there are many maps there that have to play without collision example the map Fikcyjny Szczecin, Lemmental V3 Updated and among some others because there is in them invisible walls already this savoy I confess that I never played with a collision but now after the BBS I started to play with a collision he in free mode and so far I found no bug

as you can see in the print I can not pick up or book trips canceled from other people from other companies I am from the company tlesgames matriz is available but the button is not active

todos bem daniel.trenzen é que este é um beta final ou reproduzidos sem ter erros de cenário e sim erros que ainda são relevantes que não perturbe a jogabilidade da pessoa entendida, mas obrigado.

infelizmente bug novamente e quando você usa o computador quando ele sai ele fica preso na cadeira

atualize o BBS, mas não corrigir esse bug das cadeiras

daniel this map was edited reducing the size it was savoy 9 as I mentioned above the link the author of the map was with plans to make the new savoy 10 but it would come very heavy so much so he decided to leave that savoy m instead of savoy 10 and For people here in Brazil we are aware of these bug reports and even if we had a lot of fun with the map, I would just like the kindness of you to ignore these "minimal details" and put it in the multiplayer, I see you putting maps with a few lines and tals why not You can accept our request :(

Daniel but the map author informed us that he stopped for the time to edit the map because he is creating a new game of bus for mobile phones and because he is "beta" as it says this complete without bugs I even played hours and hours offline from this map.

this maa daniel can tell you that it is totally playable and optimized for those who have weak computers because the owner of this map at the time had a weak computer so he made this "light" map for everyone to have fun following the original size map.

link http://omsi.viamep.com/savoy-9…-download-e-informations/

thanks daniel solved the problem

Daniel gives you a strength to add the map savoy m I saw that you were able to talk to the staff to add the map "Ortsgemeinde" Ober-Buchholz "helps to add the map savoy m also thanks friend from now I am grateful for the attention.

daniel.trenzen

empresa tlesgames Matrix e tlesgames subsidiária

e no mapa Savoy M la daniel.trenzen irá adicionar eu postei o link onde o mapa vem com vídeo e fotos dele.

Zelleb

então amigo para mim é um dos melhores a desempenhar neste mapa Disse em questão de ser mapa brasileiro Porque Os mapas gringos são muito melhores;)

Olá, eu aceito este pedido de seleção no mapa brasileiro se chamou Savoy M gostaria que ele fizesse parte do multiplayer para aproveitar o mapa porque é com 80 linhas com tempos aleatórios de 30 a 140 min de rotas onde poderíamos desfrutar aqui O link do mesmo para download e editor also o fazer MESMO crearoad via Google Drive

. Agradeço o

Pacote 1, arquivo BASE com objetos:

Pacote 2, arquivo com pasta do mapa e mudou objetos:

editado cabelo editor CREATROAD OMSI

Boa tarde!!! Gostaria de saber se você pode adicionar outro mapa do Brasil. Eu mapeio o layout onde já foi testado e aprovado onde segue o link do mapa O STAR DALVA é um mapa que tem no intervalo de 40 linhas intermunicipais, vou sair o link mapa e no link do arquivo mapa extraído é ok.

MAP Estrela Dalva V.1.0

Neuer Link https://omsimods.com/omsi2-estrela-dalva-map/

MAP Estrela Dalva V.1.6

[Direktlink entfernt]

siga o link mapa comprimido para a colocação de vários jogadores

[Direktlink entfernt]

boa tarde, eu gostaria que as próximas atualizações você corrigidos os gps do mapa Ruhr, porque as mesmas obras, mas lento retardar a navegação não é normal e também quando você fechar a rota retardar o BBS, como se estivesse dando perna.

Guten Abend Ich möchte die Unterstützung, um dado sobre o Firma Tlesgames Matriz storniert zu überprüfen, weil für einige Mitarbeiter kann nicht buchen oder fahren eine stornierte Reise die Option ist nicht aktiv
    und für andere Mitarbeiter funktioniert das normais para o funktioniert es nicht. Ich habe das Spiel bereits neu installiert und es funktioniert nicht.