Hello voila I explain my problem, I had uninstall bus company simulator and reinstall so I put my email address and my password and the sa tells me incorrect password commant and I modify in sacher that I have already made a request for let me see you again and I have never received a response to this request. Thank you for your answers. could you contact me by mail to help me. my email address is: xxx
Password problem
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- Erledigt (Lösung)
- Gaetan2701
- Geschlossen
Problem mit Ahlheim v4 - Keine Trips sichtbar
Aktuell kommt es zu Problemen bei Ahlheim v4. Sollte auch bei Dir nur eine Tour bzw. gar keine Tour angezeigt werden, setze bitte diesen Workaround um.
Aktuell kommt es zu Problemen bei Ahlheim v4. Sollte auch bei Dir nur eine Tour bzw. gar keine Tour angezeigt werden, setze bitte diesen Workaround um.
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Good evening, if I understand correctly, you can't log in to the buscompany-simulator?
Also you made a request (support-ticket) but did not get an answer?
Unfortunately I can not find a support ticket from you (Gaetan2701).
Please create a support-ticket via the Support Center.
We will help you as soon as possible thenMany Thanks.
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[PeDePe] Kevin F.
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[PeDePe] Kevin F.
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[PeDePe] Kevin F.
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