good evening, i have a problem with aod when i start the software as administrator its says "No database connection! Please try again." Every time I restart it its marks me the same can you help me please
Problem Advanced Omnibus Driver
-
- Erledigt (ohne Lösung)
- kevdu42
- Geschlossen
Problem mit Ahlheim v4 - Keine Trips sichtbar
Aktuell kommt es zu Problemen bei Ahlheim v4. Sollte auch bei Dir nur eine Tour bzw. gar keine Tour angezeigt werden, setze bitte diesen Workaround um.
Aktuell kommt es zu Problemen bei Ahlheim v4. Sollte auch bei Dir nur eine Tour bzw. gar keine Tour angezeigt werden, setze bitte diesen Workaround um.
-
-
[PeDePe] Community-Bot
Hat das Label In Bearbeitung hinzugefügt -
Good evening,
sorry at first dir the late answer.
Is your problem still current or is the Advanced Omnibus Driver working again?
-
I have the same problem as him
-
Good Morning,
ok, I forward this problem to our Administration.
-
hello, sorry yes my problem is still relevant
-
Hi there,
we are not able to reproduce this problem.
AOD will be not supported in future anymore. I suggest, that you migrate to BCS.
-
good evening, okay thank you very much for answering and advising me. See you soon
-
[PeDePe] Justin
Hat das Label von In Bearbeitung auf Erledigt (ohne Lösung) geändert -
[PeDePe] Niklas H. a.D.
Hat das Thema geschlossen